Strach ma wielkie oczy
8 czerwca - poniedzia艂ek
Przypominam o dzisiejszym Meet- spotkaniu z matematyki o godz. 11.30
馃挄Dzie艅 dobry馃懌
Dzisiaj
Edukacja polonistyczna 馃尯
Od najm艂odszych lat ka偶dy z nas odczuwa jakie艣 leki, strach z r贸偶nych powod贸w. W czasie tych zaj臋膰 zastanowimy si臋 jak sobie radzi膰 z lekiem, strachem. Pomy艣limy, czy potrzebne s膮 nam w 偶yciu takie emocje.
1. Otw贸rzcie zeszyty z j. polskiego i zapiszcie:
Lekcja, dat臋
Temat: Strach ma wielkie oczy.
2. Wys艂uchajcie nagrania i odpowiedzcie na postawione pytania.
➤Pos艂uchajcie wyja艣nienia przys艂owia "Strach ma wielkie oczy" i przemy艣lcie , co Wy s膮dzicie na ten temat. Czy dobrze, by by艂o, nigdy nie odczuwa膰 l臋ku?
3. Przeczytajcie tre艣膰 powiadania "Strach ma wielkie oczy" ze s. 92-93 z podr臋cznika i odpowiedzcie na pytania:
Pami臋tajcie o pisaniu odpowiedzi pe艂nymi zdaniami.
Edukacja matematyczna馃尯
1. Rachunek pami臋ciowy
Kliknij tu - Mno偶enie i dzielenie w zakresie 100
2. otw贸rzcie zeszyty z matematyki i zapiszcie:
Lekcja, dat臋
Temat: Sprawdzamy swoje umiej臋tno艣ci matematyczne.
3. Wykonuj zadania z podr臋cznika zgodnie z poleceniami zawartymi w filmiku.
Plastyka馃尯
Strach, lek to emocje, kt贸re mo偶na wyrazi膰 w formie artystycznej.
Spr贸bujcie wed艂ug propozycji z filmiku przedstawi膰 w plastyczny spos贸b strach i rado艣膰 obok siebie na kolorowej kartce papieru. Wykonajcie prac臋 bardzo starannie.
Mo偶ecie zamiast rysunku wykona膰 z plasteliny lub z masy solnej rze藕b臋 '"Strach".
Materia艂y:
- kolorowy papier;
To wszystko. Mi艂ej pracy. 馃尀馃尀馃尀
Przypominam o dzisiejszym Meet- spotkaniu z matematyki o godz. 11.30
馃挄Dzie艅 dobry馃懌
Dzisiaj
1.
Rozwijamy umiej臋tno艣膰 czytania ze zrozumieniem na podstawie tekstu ”Strach ma wielkie oczy”.
Dobieramy powiedzenie ze s艂owem strach do sytuacji 偶yciowych. Poznajemy wymy艣lamy sposoby cz臋艣ciowego pokonania strachu. Wyszukujemy rymy. Wykonujemy 膰wiczenia utrwalaj膮ce wiadomo艣ci o rodzajach rzeczownika w l. pojedynczej.
Uzupe艂niamy ci膮gi liczbowe wed艂ug ustalonej zasady. Rozwijamy umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania zada艅 tekstowych.
Wykonujemy: z plasteliny, z masy solnej rze藕b臋 lub rysunek przedstawiaj膮cy - „Strach”.
Edukacja polonistyczna 馃尯
Od najm艂odszych lat ka偶dy z nas odczuwa jakie艣 leki, strach z r贸偶nych powod贸w. W czasie tych zaj臋膰 zastanowimy si臋 jak sobie radzi膰 z lekiem, strachem. Pomy艣limy, czy potrzebne s膮 nam w 偶yciu takie emocje.
1. Otw贸rzcie zeszyty z j. polskiego i zapiszcie:
Lekcja, dat臋
Temat: Strach ma wielkie oczy.
2. Wys艂uchajcie nagrania i odpowiedzcie na postawione pytania.
3. Przeczytajcie tre艣膰 powiadania "Strach ma wielkie oczy" ze s. 92-93 z podr臋cznika i odpowiedzcie na pytania:
- Dok膮d wybra艂y si臋 dzieci?
- Czy wszyscy uczniowie ucieszyli si臋 z wycieczki?
- Jak zareagowa艂a Cesia i dlaczego?
- Kto pom贸g艂 Cesi prze艂ama膰 strach i w jaki spos贸b?
- Jak sko艅czy艂a si臋 historia?
➤ Jakie sytuacje wywo艂uj膮 strach, l臋k i jak mo偶na poradzi膰 sobie z l臋kami?
➤Wykonajcie zgodnie z poleceniami 膰w. 1, 2 ze s. 83 z kart 膰wicze艅. Pami臋tajcie o pisaniu odpowiedzi pe艂nymi zdaniami.
- Zr贸bcie w zeszycie 膰wiczenie 4 ze s. 83 z kart 膰wicze艅.
- W 膰wiczeniu 5 ze s. 84 z kart pracy po艂膮czcie w pary wyrazy tak, by si臋 rymowa艂y.
- Przeczytajcie z 膰wiczenia 6 ze s. 84 z kart pracy rodzaje w liczbie pojedynczej, w kt贸rych wyst臋puje rzeczownik i uzupe艂nijcie tabel臋.
➤Na zako艅czenie wykonajcie w zeszycie cz臋艣膰 z kropk膮 z polecenia 6 ze s. 84.
Pami臋tajcie w zdaniu zawsze musi by膰 czasownik, czyli nazwa czynno艣ci lub stanu, w kt贸rym si臋 znajdujemy: pisa艂a, p贸jdziemy, za艣nie...
Edukacja matematyczna馃尯
1. Rachunek pami臋ciowy
Kliknij tu - Mno偶enie i dzielenie w zakresie 100
2. otw贸rzcie zeszyty z matematyki i zapiszcie:
Lekcja, dat臋
Temat: Sprawdzamy swoje umiej臋tno艣ci matematyczne.
3. Wykonuj zadania z podr臋cznika zgodnie z poleceniami zawartymi w filmiku.
- Wykonane zadanie 3 ze s. 87 z podr臋cznika przepiszcie poprawnie do zeszytu z matematyki.
- Te dzieci, kt贸re maj膮 wykonane zadania ze s. 78 z kar pracy sprawdzaj膮 poprawno艣膰 ich wykonania z filmikiem, pozostali wykonuj膮 zadania zgodnie z poleceniami z filmiku.
4. Na zako艅czenie wykonajcie zad. 1. ze s. 79 z kart pracy.
Plastyka馃尯
Strach, lek to emocje, kt贸re mo偶na wyrazi膰 w formie artystycznej.
殴r贸d艂o: Pepiniera
Spr贸bujcie wed艂ug propozycji z filmiku przedstawi膰 w plastyczny spos贸b strach i rado艣膰 obok siebie na kolorowej kartce papieru. Wykonajcie prac臋 bardzo starannie.
Mo偶ecie zamiast rysunku wykona膰 z plasteliny lub z masy solnej rze藕b臋 '"Strach".
Materia艂y:
- kolorowy papier;
- flamastry;
- klej;
- no偶yczki;
- o艂贸wek.
To wszystko. Mi艂ej pracy. 馃尀馃尀馃尀
Zagadnienia do realizacji w terminie
8.06-10.06.2020
1. Strach
ma wielkie oczy
Rozwijamy umiej臋tno艣膰 czytania ze
zrozumieniem na
podstawie tekstu ”Strach ma wielkie oczy”.
Dobieramy powiedzenie ze s艂owem strach do sytuacji 偶yciowych. Poznajemy wymy艣lamy sposoby cz臋艣ciowego
pokonania strachu. Wyszukujemy rymy.
Wykonujemy 膰wiczenia utrwalaj膮ce wiadomo艣ci o rodzajach
rzeczownika w l. pojedynczej.
Uzupe艂niamy ci膮gi liczbowe wed艂ug ustalonej zasady. Rozwijamy umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania zada艅 tekstowych.
Wykonujemy: z plasteliny, z masy solnej rze藕b臋 lub rysunek przedstawiaj膮cy - „Strach”.
2.
Najlepsi p艂ywacy
Utrwalamy wiadomo艣ci o wprowadzonych figurach geometrycznych, ich
cechach. Rozpoznajemy wybrane zwierz臋ta i ro艣liny,
kt贸re mo偶na spotka膰 w jeziorze i nad jeziorem na podstawie tekstu tekstu „Najlepsi p艂ywacy” i przygotowanej prezentacji. Przeprowadzamy do艣wiadczenie „P艂ywa
czy tonie?” Wyja艣niamy dlaczego nie
mo偶na k膮pa膰 si臋 w miejscach niestrze偶onych.
Poznajemy 艣wiat ro艣lin i zwierz膮t wodnych na podstawie realizowanego tematu
z epodr臋cznika kl. 2 Wiosna, Blok 29, Temat 130,
132: Co 偶yje w wodzie? Jak
zwierz臋ta oddychaj膮 w wodzie?
Utrwalamy zasady stosowania poznanych znak贸w interpunkcyjnych.
Rozwi膮zujemy trudniejsze zadania tekstowe.
W-f
Wykonujemy 膰wiczenia sportowe og贸lnorozwojowe. U艣wiadamiamy sobie jakie pozytywne znaczenie ma p艂ywanie na nasze zdrowie. Szeregujemy p艂ywanie jako dyscyplin臋 sportow膮.
3. Gry
terenowe
Przypominamy elementy budowy e-maila oraz zasady zabawy terenowej. Utrwalamy znaczenie poj臋cia -kronika.
Wykonujemy 膰wiczenia utrwalaj膮ce wiadomo艣ci o czasowniku. Samodzielnie, poprawnie rozwi膮zujemy zadania matematyczne.
Obecna Ksenia S.
OdpowiedzUsu艅Hania obecna
OdpowiedzUsu艅Jan i Julian 艁yjak obecni
OdpowiedzUsu艅Obecna Lenka B.
OdpowiedzUsu艅Artur obecny
OdpowiedzUsu艅Emil P. Obecny
OdpowiedzUsu艅Judyta Wi艣niewska obecna
OdpowiedzUsu艅Natalia Jerzak-obecna
OdpowiedzUsu艅szymon obecny
OdpowiedzUsu艅Natalia J臋druch obecna
OdpowiedzUsu艅Ola i Wiktoria obecne
OdpowiedzUsu艅Jest Dawid G.
OdpowiedzUsu艅Obecny Antek K :-)
OdpowiedzUsu艅Marita I.obecna
OdpowiedzUsu艅Kacper obecny
OdpowiedzUsu艅Alan J. obecny
OdpowiedzUsu艅